Podmínky výdejního místa

Tyto všeobecné podmínky stanovují pravidla a povinnosti pro Výdejní Místa s platností od 25.4.2025.

 

1.  Pojmy

  • Výdejní místo, je místo, v němž si koncový zákazník vyzvedává své objednané zboží odeslané z e-shopu milujemekretu.cz.
  • Příkazní smlouva je smlouva, kterou se Příkazník (výdejní místo, koordinátor
    výdejního místa) zavazuje, že pro Příkazce (Lenka Kuběnová a dcery s.r.o. -
    MILUJEME KRÉTU) zajistí komunikaci se zákazníkem Příkazce, přijetí, kontrolu a předání objednávek zákazníkovi, případně provede související úkony dle pokynů Příkazce.
  • Dohoda o provedení práce – zkráceně DPP, je druh pracovněprávního vztahu mezi zaměstnavatelem (Lenka Kuběnová a dcery s.r.o. - MILUJEME KRÉTU) a zaměstnancem (výdejním místem) založený na písemné smlouvě, která nese stejný název. Podmínky spojené s tímto typem pracovního poměru upravuje zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Ten jasně definuje všechny náležitosti, které musí dohoda zahrnovat, a popisuje práva a povinnosti zaměstnance i zaměstnavatele. Dohoda o provedení práce má dále specificky stanovená pravidla pro odvádění záloh na zdravotní a sociální pojištění a pro způsob zdanění odměny za vykonanou práci.
    V rámci této dohody zaměstnanec zajistí komunikaci se zákazníkem Zaměstnavatele, přijetí, kontrolu a předání objednávek zákazníkovi, případně provede související úkony dle pokynů Zaměstnavatele.
  • Zákazník – fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá kupní smlouvu s provozovatelem e-shopu milujemekretu.cz. Zákazník si vybírá zboží z nabídky e-shopu, realizuje objednávku a následně si zboží vyzvedává na vybraném výdejním místě. Zákazník má právo na kvalitní a řádné doručení objednaného zboží a je povinen se seznámit s obchodními podmínkami e-shopu před uskutečněním objednávky. V případě jakýchkoliv dotazů, reklamací či požadavků na vrácení zboží je zákazník oprávněn kontaktovat zákaznický servis e-shopu.

 

2.  Registrace nového výdejního místa: 

  • Způsob registrace:
    1. Email: Zájemce o spolupráci napíše svoji žádost na email info@milujemekretu.cz
    2. E-shop: Zájemce o spolupráci se zaregistruje na e-shopu a využije kolonku „Chci se stát výdejním místem“.
  • Informace o výdejní místě, povinné údaje
    1. Adresa:
    2. Označení provozovny:
    3. Umístění výdejního místa:
    4. Dostupnost autem, parkování:
    5. Bezbariérový vstup:
    6. Kontaktní osoba:
    7. Telefon:
    8. E-mail:
    9. IČ, DIČ:
    10. Platební údaje:
    11. Foto provozovny (interiér, exteriér):
    12. Otevírací doba a doba pro výdej objednávek:
    13. Medailonek: co chce říct zákazníkům o sobě (dvě, tři věty)
  • Forma spolupráce
    1. Podnikatel – fyzická osoba, obchodní společnost uzavírá s Lenka Kuběnová a dcery s.r.o. - MILUJEME KRÉTU - Příkazní smlouvu,
    2. Fyzická osoba nepodnikající uzavírá s Lenka Kuběnová a dcery s.r.o. - MILUJEME KRÉTU - Dohodu o provedení práce.

 

3.  Technické parametry výdejního místa

  • Prostor pro skladování nechlazených zásilek min. 2 m2
  • Prostor pro vybalení a manipulaci palety min. 3 m2
  • Prostor v ledničce pro skladování chlazených zásilek - sýry, máslo.
  • Označit výdejní místo standardní cedulkou „Milujeme Krétu Výdejní místo“

 

4.  Povinnosti výdejního místa

  • V den závozu od dopravce převzít zboží objednané zákazníky společnosti Lenka Kuběnová a dcery s.r.o. - MILUJEME KRÉTU
  • Dle dodacího listu zkontrolovat množství přijatého zboží, včetně počtu dodaných vratných plastových bedýnek se zbožím na výdejní místo.
  • Veškeré nesrovnalosti v množství zboží zaznamenat v dodacím listu a rovněž kontaktovat odpovědného spolupracovníka společnosti Lenka Kuběnová a dcery s.r.o. - MILUJEME KRÉTU, Hana Csernaiová, info@milujemekretu.cz, +420 792 761 570 (dále jen „OSP“).
  • Kontaktovat OSP za uvedené výdejní místo v případě:
    1. že zboží přijede poškozené, s pomačkanými obaly apod. V takovém případě je nutné vše vyfotit a zaslat na email OSP a zároveň stručně popsat na dodací list přepravci.
    2. pokud by zboží bylo poškozeno do té míry, že nelze zboží převzít
  • Předat řidiči:
    1. EUR palet/y - formou výměny ks za ks (přijede jedna paleta se zbožím, vrátí se jedna paleta dopravci). Pokud VM nemá paletu na výměnu, je nutné zboží na místě neprodleně složit, aby si dopravce paletu mohl hned odvézt.
  • Potvrdit dodací list řidiči společnosti HOPI hůlkovým písmem jméno a příjmení, podepsat a uvést datum převzetí. Tímto výdejní místo stvrzuje, že převzal zboží a příslušný počet vratných bedýnek, a případně naopak odevzdal řidiči daný počet vratných bedýnek a palet.
    Rovněž musí dohlédnout na to, aby řidič potvrdil svým podpisem předání zboží a vratných obalů.
    Řidiči společnosti Cool balík (balíčky) nemá k dispozici dodací list a není nutné ho tedy potvrzovat.
  • Koordinátor výdejního místa je povinen při přebírání zásilek od kurýra provést jejich důkladnou kontrolu. Zkontroluje, zda během přepravy nedošlo k poškození balíčků, ochranné fólie či kontrolní pásky. Dále ověří správnost přepravních štítků, zejména zda je na štítku uvedena správná doručovací adresa. Rovněž zkontroluje úplnost zásilky – v případě, že je balíček označen například jako 1/3, musí se koordinátor ujistit, že kurýr předává i odpovídající části 2/3 a 3/3. V případě jakýchkoli nesrovnalostí zjištěných při přebírání zásilky je koordinátor povinen neprodleně kontaktovat odpovědnou osobu společnosti (dále jen „OSP“), aby bylo možné situaci řešit v přítomnosti kurýra.
  • Koordinátor výdejního místa nese odpovědnost za převzaté zboží zaslané společností Lenka Kuběnová a dcery s.r.o. Po převzetí zásilky je nutné zboží bezodkladně vybalit z ochranných obalů a provést kontrolu dle dodacího listu. Koordinátor je povinen ověřit správnost a množství doručených produktů. V případě jakékoli nesrovnalosti v počtu nebo druhu zboží je nutné tuto skutečnost ihned nahlásit OSP
  • Zkontrolovat kvalitu dodaného zboží před výdejem zboží v rámci dobrých vztahů se zákazníky. Zákazníkovi předávat jen zboží vybalené z přepravní fólie. Pokud Příkazník zjistí, že jsou v zásilce vadné ks (hniloba, plíseň či deformace) je povinen takovéto zboží odstranit z objednávky, oznámit to kontaktní osobě MILUJEME KRÉTU. Ta se spojí se zákazníkem pro zajištění hladké reklamace.
  • V případě, že je v doručené zásilce obsaženo jakékoliv zboží, které není uvedeno na dodacím listě a které přebývá oproti evidovanému množství, je koordinátor výdejního místa povinen tuto skutečnost neprodleně nahlásit OSP. Tento krok je nezbytný pro zajištění správnosti skladových zásob a evidenci pohybu zboží.
  • Skladovat zboží
    1. V místě uchování potravin je udržována čistota a je dodržována hygiena
      • Udržování provozní hygieny​ – udržování ploch, zařízení, pomůcek atd. v čistotě a v dobrém stavu, pravidelné vynášení odpadu, zamezení vniku škůdců (hlodavců, hmyzu apod.), zamezení vniku zvířat, zákaz kouření́
      • Sanitace​ – pravidelná sanitace ploch, zařízení, pomůcek atd., zamezení kontaktu potravin se sanitačními prostředky
      • Osobní hygiena​ – udržovat tělesnou čistotu, pravidelné mytí rukou, udržovat čistotu pracovního oděvu a vyloučit nehygienické chování (kouření, úpravu vlasů, nehtů apod.)
      • Infekční choroby​ – při podezření na infekční chorobu nemanipulovat s potravinami – pokud je naplánovaný výdej, zajistit si náhradu, nebo individuálně řešit na info@milujemekretu.cz.
    2. Bedýnky se zbožím skladovat na paletě, ne na zemi
  • Odděleně od ovoce a zeleniny skladovat kosmetiku a jiné trvanlivé potraviny
  • Koordinátor výdejního místa je povinen zajistit vhodné podmínky pro dočasné uskladnění zboží. Zboží musí být uchováváno v chladnějším a suchém prostoru, chráněném před přímým slunečním zářením. V zimních měsících je nutné zamezit přemrznutí zboží, zejména v případě, že výdejní místo není vytápěné. Nesprávné skladování může ovlivnit kvalitu zboží, za kterou výdejní místo nese odpovědnost po jeho převzetí.
  • Spolupracovat po předchozí domluvě s OSP a dopravcem při přepravě části zboží na další výdejní místo.
    1. Roztřídit své zboží a zboží na další místo dle dodacích listů zaslaných Příkazcem.
    2. Když to bude potřeba, pomoct dopravci při nakládání zboží pro další výdejní místo.
    3. Potvrdit dodací list k dalšímu převozu.
  • Vydat dle seznamu od Příkazce objednané zboží koncovým zákazníkům. 
  • Dbát na správně vydané množství zboží zákazníkům.
  • Koordinátor výdejního místa je povinen aktivně kontaktovat zákazníka a dohodnout se s ním na co nejrychlejším možném termínu vyzvednutí zásilky. Cílem je minimalizovat dobu, po kterou je zboží uloženo na výdejním místě, a předejít tak případnému znehodnocení či poškození zboží v důsledku prodlouženého skladování.
  • Když zákazník nebude chtít převzít určitou část nebo celé zboží, Výdejní místo řeší se zákazníkem reklamaci přes email info@milujemekretu.cz nebo telefonicky s OSP na místě.
  • Po předání všech objednávek zákazníkům informovat OSP ohledně celkového množství vadného zboží.
  • Vyfotit pro OSP vadné zboží na váze pro lepší identifikaci.
  • Archivovat dodací listy.
  • Fakturace
    1. V případě Příkazní smlouvy v měsíčním, maximálně kvartálním intervalu vyfakturovat Příkazci svoji odměnu.
    2. V případě DPP odsouhlasit výši odměny.
  • Výdejní místo nesmí bez souhlasu OSP využívat kontakty na zákazníky, které při spolupráci získá za účelem prodeje zboží mimo e-shop milujemekretu.cz a/nebo pro účely zasílání jakýchkoli nabídek a jiných marketingových sdělení zákazníkům, a to ani ve prospěch třetích osob.
  • Výdejní místo nesmí současně působit jako výdejní místo pro jiné dodavatele nebo dovozce ovoce a zeleniny ze zahraničí, s výjimkou platforem typu Scuk, a to po celou dobu trvání spolupráce se společností Lenka Kuběnová a dcery s.r.o. – MILUJEME KRÉTU. Porušení této povinnosti může být důvodem k okamžitému ukončení spolupráce.

 

5.  Povinnosti společnosti Lenka Kuběnová a dcery s.r.o. - MILUJEME KRÉTU

  • Dodat s dostatečným předstihem výdejnímu místu seznamy objednávek zákazníků pro daný závoz.
  • Nejpozději ráno v den závozu informovat výdejní místo o naplánovaném času vykládky ze strany dopravce pomocí administračního systému, emailu, WhatsApp skupiny nebo SMS.
  • Poskytovat výdejnímu místu plnou podporu při koordinaci závozu, akvizici nových zákazníků.
  • Poskytovat marketingové materiály pro podporu prodeje na výdejního místa.
  • Vyřizovat neprodleně reklamace zákazníků na základě informací z výdejního místa.
  • Zajistit průběžný odvoz vratných bedýnek skrz partnerského dopravce.
  • Poskytovat výdejnímu místu přístup do administračního systému Rubicon pro správu objednávek, zákazníků a bedýnek.
  • Ohodnotit práci výdejního místa odměnou dle bodu 6. této smlouvy.

6.  Odměna výdejního místa

  • Odměna fyzické osobě spolupracující na DPP je za příslušný kalendářní měsíc vyplacena ve výplatním termínu v následujícím měsíci, tj. k 15 dni, a to na základě potvrzeného výkazu práce v souladu s uzavřenou Dohodou o provedení práce a interní směrnicí Odměňovací řád.
  • Odměna podnikateli – fyzické osobě, obchodní společnosti je vyplácena na základě stanovené odměny za výdej zboží, která je stanovena dle bodu č. 3 této sekce. Výdejní místo vystavuje v souladu s Příkazní smlouvou za příslušný kalendářní měsíc daňový doklad, který je splatný k 15. dni následujícího měsíc. 
  • Za převzetí, kontrolu, výdej zboží a veškerou manipulaci s tím spojenou náleží výdejnímu místu, kde si zákazník vyzvedává objednané zboží z e-shopu milujemekretu.cz, odměna v následující výši:

 

Celková objednávka bez DPH od (Kč)

Celková objednávka bez DPH do (Kč)

Odměna (%)

0

14 999

5 %

15 000

49 999

10 %

50 000

Neomezeně

15 %